Pneurevue.cz » Archiv
Výběr článků z nového čísla bude přidán v nejbližších hodinách. Nové číslo si můžete již nyní koupit v elektronické podobě přes odkaz e-Pneu revue
Globální firma musí být všestranná, specializace je minulostí. „Zpátky na trati“, to je jen jedno z hesel, která doprovázejí návrat značky Continental do segmentu agri pneumatik. Continental tento segment v roce 2004... celý článek »
V okrajovém, ale výnosném segmentu si Nokian počíná velmi zdatně. Společnost Nokian Heavy Tyres představila své aktivity v západočeské Plané, kde provozuje servisní středisko její významný odběratel – společnost... celý článek »
Britský motoristický magazín Auto Express zrealizoval test celoročních pneumatik, který nepřinesl žádné překvapivé výsledky ve srovnání s jinými testy celoročních pneumatik. Objektivně však ukázal, jak velký je odstup... celý článek »
Koncepty budoucí pneumatiky jsou současně blízké i vzdálené. Na podzimním autosalonu IAA 2017 ve Frankfurtu představilo hned několik výrobců pneumatik své vize o pneumatikách budoucnosti. Šlo převážně o technologie... celý článek »
V žebříčku nejrozšířenějších rozměrů v ČR se dere do čela šestnáctipalcový plášť. Dopátrat se logických důvodů tohoto trendu vývoje není až tak složité. Samozřejmě se prvoplánově nabízí jako důvod takového vývoje móda,... celý článek »
Tentokrát jsme v seriálu o mobilních pneuservisech přibrzdili u mladé firmy Pneu Trade CZ, kde si s námi o svých vizích a realitě popovídali pan Tomáš Marčík, jednatel společnosti, a pan Bohumil Forman, technik a... celý článek »
Poslední letošní díl seriálu Nástrahy velkoměsta se odehrál v Liberci spolu s odeznívajícím přezouváním na zimní pneumatiky, spolu s první ranní námrazou na oknech, spolu s prvními ranními nehodami na namrzlé vozovce a... celý článek »
Průmyslové pneumatiky jsou světem sám pro sebe. V prostředí průmyslových OTR/EM pneumatik platí dvojnásob, že špatná volba anebo špatná práce může mít ekonomicky negativní dopady na efektivitu pracovního stroje. Své... celý článek »
Snad každý zná židovské přísloví, že nejme tak bohatí, abychom mohli nakupovat levně. Je to velká moudrost, o které se už mnozí přesvědčili, přesto velmi často bývá cena rozhodujícím faktorem nákupu z pohledu kupujícího... celý článek »