Pneurevue.cz » Aktuální číslo » PNEU REVUE 4 / 10 » Pneu mají svou „televizi“

Pneu mají svou „televizi“

 
image1942

Internetový prodejce Pneumatiky.cz přišel se zajímavou marketingovou iniciativou: na internetu spustil „TV Pneu“, archiv videí o spotřebitelských tématech, souvisejících s pneumatikami. Poradenství a technické informace o pneumatikách jsou na...

 
Internetový prodejce Pneumatiky.cz přišel se zajímavou marketingovou iniciativou: na internetu spustil „TV Pneu“, archiv videí o spotřebitelských tématech, souvisejících s pneumatikami.

Poradenství a technické informace o pneumatikách jsou na internetu celkem běžnou záležitostí. Kdo se nyní nechce prokousávat dlouhými a nepříliš záživnými texty, má nyní možnost pustit si krátké video, v němž k němu promlouvá sympatická černovláska Radka. „Náš projekt Pneu TV je rozdělen do dvou částí. Pilotním videem projektu bylo hrané video o značení pneumatik, právě to se slečnou Radkou, které mělo za úkol názorně vysvětlit problematiku označování pneumatik od základů až po odlišnosti jednotlivých kategorií pneumatik. Další tvorbu představují řadová videa k jednotlivým dezénům pneumatik, které mají za cíl zákazníkovi poskytnout co nejkvalitnější výběr zboží na dálku,“ říká Vojtěch Schwangmaier, jednatel společnosti ONIO, která provozuje mimo jiné internetový obchod Pneumatiky.cz.

Vzhled dezénu je pro některé zákazníky stále jedním z klíčových aspektů při výběru a díky Pneu TV si zákazník může udělat mnohem lepší představu o dezénu z různých úhlů pohledu. Dezénových videí je na Pneu TV momentálně 74, takže naprostá většina zájemců o nové pneumatiky si zde svůj vzorek najde.

Celý článek si přečtěte v PR č. 4 / 2010


 
 
 
 

Komentáře k článku

 
 

Newsletter

Archiv

 

Reklama

MarketPoint

 
 
 

5. května 1323/9
140 00 Praha 4

Tel.: +420 261 221 953
Tel.: +420 241 409 318

Fax: +420 241 403 333
E-mail: info@pneurevue.cz