Pneurevue.cz » Aktuální číslo » PNEU REVUE 3 / 16 » Pod vlajkou Euromaster
Práce v síti je konkurenční výhodou. Partneři sítě Euromaster, se kterými jsme hovořili, upřímně vyprávěli o svých zkušenostech získaných v tomto franšízovém vztahu. Podělili se také o svá očekávání ze svazku, dokonce i o racionální zvažování rozhodnutí zda obnovit partnerskou smlouvu na další období s partnerem v oboru z největších.
Právě držíte v rukou Pneu revue, ve kterém se, ostatně jako ve vydáních předešlých, zabýváme zkušenostmi lidí, kteří svůj pracovní život spojili s franšízou, specifickou formou licence umožňující převzetí know-how a povolující i používat obchodní jméno jejího poskytovatele. Záměr naší redakce, poodhalit život franšízantů a ukázat tak na realitu profesního života firem z pneu oboru, které svůj podnikatelský záměr spojily s franšízou, se i v minulém čísle setkal s pozitivní reakcí vás čtenářů. Proto pokračujeme v seriálovém projektu představování jednotlivých sítí poskytujících franšízu u nás i v tomto čísle Pneu revue. Po rozhovorech námi uskutečněných s franšízanty sítí Vianor, First Stop a naposledy Premio jsme se pro informace rozjeli do společností zaštítěných licenční smlouvou se společností Euromaster.
Od začátku se nám dařilo
Naše cestování po síti Euromaster začalo počátkem třetí dekády července. Pan Petr Krázl nás přivítal a rozhovor poskytl ve společnosti Čimos Extra EU s. r. o., která svůj servis provozuje v Čimelicích. Povídali jsme si spolu na témata blízká lidem od pneumatik a brzy se ukázalo, že sedíme u stolu s člověkem, který byl na samém počátku podnikatelské historie, jejíž současnost je psána výše zmíněnou firmou. Jak uvedl pan Petr Krázl, počátky sahají do roku 1991, kdy se začal věnovat obchodu s pneumatikami, které v té době dováželi z Německa. Dále dodává: „Od začátku se nám dařilo. Zákazníci po nás požadovali i služby pneuservisu, a tak jsme jim je v roce 1994 začali poskytovat v kompletní podobě. Od prvopočátku jsme chtěli prodávat světovou značku pneumatik, postavit nový servis, mít špičkové vybavení a dělat dobře svou práci.“ To, že se jim to dařilo, dokládá skutečnost výstavby nového servisu na zelené louce zhruba sedm let od startu činnosti. Společnost i nadále prosperovala, a tak vznikla další potřeba rozšíření prostor. Servis se tak zhruba o dva roky později rozrostl o sklady a další dílny. „Tím, jak se postupně proměňoval trh, začínali jsme si uvědomovat nutnost rozšiřování servisem poskytovaných služeb, které jsme postupně uváděli do praxe až do dnešní podoby,“ zmínil také v rozhovoru Petr Krázl. Majitelé osobních a dodávkových vozidel mohou využít služeb servisu v podobě rychlé údržby vozidla, nákupu pneumatiky Michelin, Kleber, BFGoodrich, GoodYear, Dunlop, Pirelli, Continental, Kormoran, Tigar a Barum, výměn olejů, kontroly a výměny brzd, tlumičů, baterií, chladicích kapalin do klimatizace, kontroly emisí, měření geometrie na technice od společnosti Hunter. Vybavení od firmy Hunter má pan Petr Krázl v oblibě, což je patrné z jeho slov na adresu jednoho ze strojů, který pro svou práci používají: „Je to technika skvěle řešící vibrace při vyvažování a optimalizuje umístění pneumatiky na disku.“
Celý článek si můžet přečíst v aktuálním vydání Pneu revue 3/2016.