Pneurevue.cz » Aktuální číslo » PNEU REVUE 2 / 16 » Pod vlajkou Premio
Námi oslovení partneři sítě Premio otevřeně hovořili o kladech i záporech franšízy. Její výhody dobře znají, stejně tak jako její slabiny, které umí pojmenovat a o jejichž nápravu usilují.
Číslo Pneu revue, které právě čtete, stejně tak jako vydání předešlá, přináší zkušenosti lidí, kteří svůj pracovní život spojili s franšízou, specifickou formou licence, umožňující převzetí know-how a povolující i používat obchodní jméno jejího poskytovatele. Redakční záměr poodhalit život franšízantů a poukázat tak na realitu profesního života firem z našeho pneu oboru, které svůj podnikatelský záměr spojily s franšízou, se setkává s pozitivní reakcí vás, našich čtenářů. Rádi proto na těchto stránkách pokračujeme v seriálovém projektu představování jednotlivých sítí poskytujících franšízu u nás. Po našich návštěvách v sítích Vianor a First Stop jsme se pro informace do tohoto čísla rozjeli za franšízanty společnosti Premio.
Péče a uložená kola jsou naše chlouba
Za prvním rozhovorem s Premio partnerem jsme se vypravili šestého května do Olomouce. Dohodli jsme se na osmou hodinu ranní, což je čas shodný se začátkem provozní doby. Na místo jsme dorazili o půl hodiny dříve a u pana Vladimíra Kočího, majitele Unionpneu OL, se již pracovalo. Prodejce Jolana Havlíková, která nám poskytla rozhovor, již vyřizovala požadavky prvních zákazníků. Povídali jsme si spolu za provozu, a tak jsme se stali i svědky lidského, profesionálního přístupu reprezentantky společnosti k zákazníkům. K tradici společnosti nám Jolana Havlíková uvedla: „Naše kořeny sahají do roku 1994, kdy jsme byli součástí společnosti Union pneu s. r. o. Někdy v roce 2007 ukončuje tato společnost svou činnost. Jednotlivé pobočky v Ostravě, Brně, Zlíně, a i ta naše, se rozdělily. Nás převzal pan Kočí, který v oboru pracuje již hezkou řádku let.“ Jak jsme se dále dozvěděli, firma má dnes jednu pobočku v Divišově ulici 163. Z 80 % je vytížena pneuservisem pro osobní a nákladní vozidla, zbytek kapacit se zaměřuje na služby autoservisu v podobě výměny olejů, tlumičů, péče o brzdové a výfukové systémy a autobaterie. Motoristům jsou nabízeny i služby ručního mytí vozidel, čištění interiérů a údržby klimatizací.
Celý článek si můžet přečíst v aktuálním vydání Pneu revue 2/2016.