Pneurevue.cz » Aktuální číslo » PNEU REVUE 2 / 11 » Autoservis: zajem o pneu roste

Autoservis: zajem o pneu roste

 
image201

Pneuservisy musejí čelit značné konkurenci, nejprve jim koncem devadesátých let začaly klesat tržby kvůli prodejům pneu v hypermarketech, pak přišel rozmach internetových prodejů. I když pneuservisům klesaly tržby, pořád se i jinde prodané...

 
Pneuservisy musejí čelit značné konkurenci, nejprve jim koncem devadesátých let začaly klesat tržby kvůli prodejům pneu v hypermarketech, pak přišel rozmach internetových prodejů. I když pneuservisům klesaly tržby, pořád se i jinde prodané pneumatiky přezouvaly u nich. A nyní přichází pneuservisům další konkurence - stále více i malých autoservisů si pořizuje vybavení pneuservisu. Tento trend podporují dodavatelé náhradních dílů.

„Mezi klasickými autoservisy je v posledních letech jasně viditelný trend rozšiřování služeb také o pneuservis a my na tyto změny reagujeme. Pneumatiky, disky a další pneu příslušenství nabízíme standardně již delší dobu a od podzimu 2009 jsme naši nabídku rozšířili také o garážovou techniku pro pneuservisy, zouvací, vyvažovací zařízení a další nářadí,“ říká Jaroslav Pospíšil, manažer divize služeb a vybavení autoservisů v Auto Kelly.

Na výhody společného poskytování služeb autoservisu a pneuservisu upozorňuje Jan Cihelka ze společnosti auto I.S.R. „Dobré je, že když k nám přijede zákazník třeba jen kvůli výměně pneu, auto přitom zvedneme na hever, a zároveň zkontrolujeme podvozek i brzdový systém. A případně můžeme provést některé potřebné servisní úkony.“ Autoservisy si možnost poskytování nových služeb pochvalují a naopak lidé z pneuservisů namítají, že kvalita služeb pneuservisu v autoservisu není vždy na dostatečné úrovni. Dokazují to i tím, že jim lidé z nově vzniklých pneuservisů často telefonují a žádají o rady, jak při poskytování služeb pneuservisu vůbec postupovat, to ale v žádném případě neznamená, že by autoservisům díky nově poskytovaným službám nerostly tržby. Své o tom vědí například v Auto Kelly, které svým partnerským pneuservisům vybavení pneuservisu poskytuje. Konkrétní čísla ale prozradit
nechtějí. „Interní informace našich zákazníků nesdělujeme, můžeme však s jistotou říci, že provozování kvalitního pneuservisu se vyplatí. Zájem o pneuservisní služby stále roste, přičemž největší poptávku od našich zákazníků zaznamenáváme pochopitelně s příchodem podzimní sezony,“ říká Pospíšil. Jeho firma pneuservisy vybavuje zouvacím a vyvažovacím zařízením značek Starline a italského výrobce Ravaglioli. Tato technika je dále doplněna kompletní škálou kompresorů od společnosti Michelin, pneupříslušenstvím, nářadím a mnoha dalšími produkty.

Celý článek si přečtěte v Pneu revue č. 2 / 11


 
 
 
 

Komentáře k článku

K tomuto článku nejsou vloženy žádné komentáře.

 
 

Newsletter

Archiv

 

Reklama

MarketPoint

 
 
 

5. května 1323/9
140 00 Praha 4

Tel.: +420 261 221 953
Tel.: +420 241 409 318

Fax: +420 241 403 333
E-mail: info@pneurevue.cz