Pneurevue.cz » Aktuality » Průmysl » Bridgestone EMEA posiluje management
Ve společnosti Bridgestone Europe, Middle East and Africa (Bridgestone EMEA) dochází k 16. září ke změnám ve struktuře nejvyššího managementu. Hlavní přesuny v představenstvu jsou motivovány nepřetržitým rozšiřováním obchodních aktivit Bridgestone do nových oblastí, jako jsou například řešení pro vozové parky. Dalšími faktory jsou snahy o posilování kompletního dodavatelského řetězce v prostředí rostoucí komplexnosti a digitalizace výroby a v neposlední řadě také rozšiřování spolupráce mezi výzkumem, vývojem a výrobou i využívání výhod rostoucí digitalizace výroby.
Pravomoci členů nejvyššího managementu, v jehož čele stojí Paolo Ferrari, předseda představenstva a prezident společnosti Bridgestone EMEA, budou rozšířeny následovně:
Laurent Dartoux (na úvodním snímku), v současnosti vedoucí strategie a marketingu ve společnosti Bridgestone EMEA a korporátní ředitel společnosti Bridgestone Corporation, zaujme postavení provozního ředitele společnosti Bridgestone EMEA. Souběžně bude i nadále vykonávat funkci vedoucího strategie a marketingu. Laurent Dartoux si ponechá odpovědnost v následujících oblastech: marketing značek, korporátní komunikace, řešení a strategie, TomTom Telematics, fúze a akvizice a společenská odpovědnost firmy (CSR). Laurent se navíc ujme odpovědnosti za výrobu, logistiku a řízení dodavatelského řetězce a zásobování. Jeho úkolem je ještě více urychlit realizaci strategie v hlavních oblastech podnikání společnosti.
Emilio Tiberio, který byl nedávno jmenován technickým ředitelem společnosti Bridgestone EMEA a korporátním ředitelem společnosti Bridgestone Corporation, převezme odpovědnost za kvalitu, zdraví zaměstnanců a bezpečnost na pracovišti a také za oblast souladu s legislativou a vztahů s veřejností. Emilio ponese rovněž odpovědnost za oddělení systémového inženýrství společnosti Bridgestone, novou jednotku vytvořenou pro další posilování spolupráce mezi výzkumem, vývojem a výrobou.
Astrid Rahnová, finanční ředitelka BSEMEA, se nad rámec současných úkolů ujme také odpovědnosti za oblast IT. Bude řídit rozdělování investic do IT mezi základní infrastrukturu a projekty digitalizace společnosti Bridgestone EMEA.
Riccardo Cichi, ředitel prodeje společnosti BSEMEA, posílí oddělení prodeje firemním a soukromým zákazníkům. Jako ředitel pro strategie bude sestavovat efektivnější plány na základě požadavků zákazníků a trhu a do svého oddělení začlení činnosti plánování produktů pro koncové a firemní zákazníky.
Paolo Ferrari, výkonný viceprezident a výkonný ředitel společnosti Bridgestone Corporation, předseda představenstva a prezident společnosti Bridgestone EMEA a předseda správní rady společnosti Bridgestone Americas, převezme další odpovědnost strategického ředitele pro digitalizaci. Novou funkci bude Paolo vykonávat souběžně s ostatními funkcemi, včetně předsedy představenstva společnosti Bridgestone EMEA.
„Svět mobility se rychle mění vlivem trendů, jako je urbanizace, změna klimatu a digitalizace. V důsledku toho procházíme rychlou transformací. Jsem přesvědčen o tom, že tyto změny nejvyššího managementu BSEMEA pomohou urychlit náš přechod z výrobce prémiových pneumatik na lídra v oblasti řešení pro mobilitu a v rámci tohoto procesu nám pomohou integrovat naše provozní činnosti,“ řekl Paolo Ferrari. „Naše odvětví je stále více síťově propojené, autonomní, sdílené a elektrifikované. Jsem proto hrdý, že mohu přispívat k realizaci budoucího růstu koncernu Bridgestone využíváním příležitostí digitalizovaného podnikání a vést naši společnost i celé odvětví do budoucnosti mobility.“