Pneurevue.cz » Aktuality » Obchod » Pneumatiky pro mileniály
Společnost Prinx Chengshan jsme v minulém čísle zmínili v přehledu největších čínských výrobců pneumatik kotovaných na burze. Ale píšeme o ní již pěkných pár let, neboť své první evropské zastoupení měla v Púchově a první velký event uspořádala již v roce 2018 v Budapešti. Ten zatím poslední – v italském Miláně v květnu letošního roku – měl hned dvě hlavní témata: uvedení nového portfolia šesti modelů pro evropské trhy a definitivní oznámení, že Prinx Chengshan dává Evropě definitivní zelenou.
Ne že by zde tyto pneumatiky nebyly dříve, ale dosud to byla spíše testovací fáze, navíc narušená covidovými roky, kdy bylo těžké cokoli vyhodnocovat. To je teď minulostí. Ředitel evropského zastoupení, které je nyní v Darmstadtu, Thomas Wohlgemuth ujišťuje, že značka poskytne „solidní marže velkoobchodníkům i retailu“ společně s „extrémně vysokými technologickými a estetickými standardy produkce“. Toto sebevědomí se opírá o fakt, že výroba pro evropský trh pochází z nového, supermoderního závodu v Thajsku, který byl otevřen v roce 2020. Poslední pneumatiky byly vyvinuty pro evropské klimatické podmínky a v Evropě se také testují. To jsou dva rozhodující faktory, které posouvají Prinx do vyšší „ligy“ čínských výrobců a pro které je společné, že vybudovali technologicky nejvyspělejší továrny na pneumatiky současnosti (často mimo Čínu) a mají oddělený vývoj pro Evropu a zbytek světa. Takových výrobců z Číny se dá spočítat na prstech jedné ruky.
Prinx má tedy kde vyrábět, co vyrábět, a aby uspěl v extrémně konkurenčním prostředí EU, musí chtě nechtě posunout na novou úroveň také svůj marketing. Ten je vystaven, jak jinak, na současných „trendy“ hodnotách, jako je mládí, svěžest, styl, technologie a samozřejmě na všem, co je „zelené“. „Prinx primárně oslovuje mladé řidiče generace Z a mileniály, kteří mají vášeň cestovat a objevovat. To jsou integrální součásti jejich životů. Jsou otevřeni novým technologiím, v nichž vidí šanci, jak změnit svět kolem nás. Aspekt udržitelnosti je u nich jasný: reason to buy – důvod kupovat“ – mezi těmito lidmi chce Prinx hledat své zákazníky v Evropě především.
Celý článek si přečtěte v Pneu revue č. 2/23