Pneurevue.cz » Aktuality » Obchod » Nová kampaň Nexen Tire
Čerstvá marketingová kampaň Nexen Tire pochází z dílny haitsko-amerického umělce Kervina Brisseauxe a jejím motivem jsou pestrobarevné šelmy, které se spojují s pneumatikami. Výrobce pneumatik vysvětluje, že za reklamní kampaní, která je založena na Brisseauxových uměleckých dílech, stojí snaha etablovat se na evropském trhu jako „módní a inovativní značka“.
Pro pěstování této žádoucí image značky v Evropě se společnost Nexen Tire rozhodla úzce spolupracovat s umělcem, „jehož ilustrační styl zahrnuje vlivy módy, hudby a dalších aspektů popkultury“.
„Spolupráce s Nexen Tire byla neuvěřitelnou zkušeností. Sdílíme společnou vizi vytváření kampaní, které jsou pokrokové a inovativní, a bylo pro nás potěšením dostat do popředí uměleckého génia Kervina Brisseauxe,“ říká Stefan Schütte, obchodní ředitel společnosti Saint Elmo's, která za kampaň odpovídá.
„Věříme, že tato spolupráce s Kervinem Brisseauxem a Saint Elmo's posune Nexen Tire na novou úroveň a v myslích spotřebitelů značku zapíšou jako trendy a prémiovou,“ dodává DC Kim, viceprezident Nexen Tire Europe pro prodej a marketing. „Nexen Tire má odvahu být jiný a ujímá se vedení na této nové cestě. Pomocí přesvědčivých vizuálů a zapojením lidí do diskuze chceme vyčnívat z davu a představit Nexen Tire a její produkty širšímu publiku nevšedním způsobem.“