Pneurevue.cz » Aktuality » Obchod » Goodyear s novou identitou
Řadu novinek představila při jarní tiskové konferenci v Praze značka Goodyear. A to nejen ty produktové - ostatně o páté generaci dezénu Eagle F1 a z něho vyšlechtěných supersportovních verzích SuperSport, SuperSport R a SuperSport RS jsme se již zmínili v minulém čísle Pneu revue.
České zastoupení značky již nebude vystupovat pod názvem Goodyear Dunlop Tires Czech, ale vrací se k názvu organizace Goodyear Česká republika. I nadále bude uvádět – v souladu s globální dohodou – i značku Dunlop, nicméně v dalších letech se chce soustředit hlavně na marketingovou podporu hlavní prémiové značky Goodyear. Zde se bude chtít opřít nejenom o tradiční hodnoty, jako je kvalita, výkon a bezpečnost, ale také o širší hodnoty, čemuž odpovídá i nový slogan Start something great today – v překladu „Začni dnes do něčeho velkého“. „Bezpečnost pneumatik Goodyear je už dnes něco samozřejmého, nyní půjde o to, komunikovat hodnoty jako životní styl, volný čas a aktivní život,“ řekl marketingový ředitel značky Boris Tománek. V souvislosti s touto změnou startuje Goodyear novou globální kampaň, v níž se kromě tradičního loga objevuje i zkrácená verze tvořená prvními dvěma písmeny – GO. Inspirací byl reklamní spot na sněhové pneumatiky Goodyear z roku 1964, v němž tato pneumatika „účinkuje“ jako spolehlivý zachránce řidičů i z těch nejtvrdších zimních podmínek a umožňuje stále jet (GO), když všichni ostatní už zapadli v závějích.